Kundeservice - det er os
Mandag-torsdag: 8.00-16.00
Fredag: 8.00-15.30
Lørdag/søndag: Lukket
Mail: salg@repart.dk
Skriv til os og vi svarer
indenfor max 1 arbejdsdag
Hyppigst stillede spørgsmål, Læs HER
Tryghed i hele processen fra bestilling til levering
Nogle af Danmarks mest erfarne i kundeservice sidder klar ved telefonen til at hjælpe dig, for du skal have den bedste personlige service på markedet hos Repart – det er et af vores kardinalpunkter. Vi vil møde vores kunder i øjenhøjde, selv om vi mest møder dem med ørerne, lytter og rådgiver. For os handler god service og tilfredse kunder om dialog imellem mennesker.
Du behøver ikke være ekspert i at skifte reservedele – det er vi
Vores servicemedarbejdere har backup af erfaren elektriker, så i de sjældne tilfælde, at vores servicemedarbejdere kommer til kort, kan de trække på den stærkeste rådgivning.
Læs mere HER
Elektrisk trylledrik giver glade kunder
– historien om Reparts succes
Et lykkeligt sammentræf og et par “gryder med elektrisk trylledrik” skabte Danmarks måske bedste service, rådgivning og levering af reservedele til husholdningsmaskiner.
Repart har eksisteret siden 1983, og de nuværende ejere, Katja & Robert, overtog butikken fra Katjas forældre i en overgang imellem 2003 og 2009, og har drevet butikken til kundernes store tilfredshed lige siden. Både Fru. og Hr. Repart kommer fra “elektriske familier.” Katjas forældre var indehavere af Ry El-service, og i 1983 startede de Repart. Her blev Katja udlært på kontoret i 2002 og fik kundekontakt fra dag 1. Roberts forældre havde Gl. Rye EL, og her stod Robert i lære og blev færdiguddannet elektriker i 1991.
Derfor kan man godt sige, at Katja og Robert som børn faldt i gryden med trylledrik, fyldt med husholdningsmaskiner. På forældrenes serviceværksteder har de måske mere end nogen andre i branchen fået ind med modermælken, hvordan man holder gang i hus- holdningsmaskiner i ethvert hjem, og med råd- givning og høj service sikrer tilfredse kunder.
Men for at gøre en lang historie kort krydsede Katjas og Roberts veje i det skønne Gl. Rye, og det slog gnister i en grad så de i dag har tre børn sammen og driver Repart i fællesskab på 20’ende år.
Det samarbejde nyder kunderne godt af – her køber du ikke “bare” en reservedel, her får du 30 års erfaring i kundeservice og ekspertise af faglært elektriker- og dermed formentlig den mest kompetente service i processen fra bestilling til levering i hele Danmark.
Katja og Robert tager deres kunder personligt, så har du brug for hjælp og rådgivning, skal du ikke skrive med en chatbot – her kan du ringe direkte og få hjælp af en af Danmarks førende eksperter.
Repart virker også på økonomi og miljø Læs mere HER